| Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant |
| Auteur |
Message |
G15 Ebly d'argent

Sexe:  Inscrit le: 15 Jan 2006 Messages: 616 Localisation: Braine-le-Comte, BE
|
Posté le: Mer 14 Fév 2007, 19:33 Sujet du message: iom pri la verkisto (dauxrigota) |
|
|
Bonvenon al ĉi-tiu parto de la retejo pri Philippe Ebly kaj precipe pri lia verkaro. Plezurigas nin disdoni informojn pri diskreta homo kies verko tiom gravis al ni dum nia infanaĝo, kaj ankoraŭ nun. Eble ankaŭ vi bonŝancis legi unu siajn librojn nacilingve, ĉu ? Ili ja estis tradukitaj al pluraj lingvoj, precipe la hispana, sed ankaŭ aliaj - kaj mi aŭdis ke eĉ ekzistas iom neleĝaj tradukoj al la ĉina...  _________________ prépare un nouveau recueil pour les Carnets du Dessert de Lune, à paraître d'ici février 2010, pour la Foire du Livre de Bruxelles.
www.novelettes.be
Dernière édition par G15 le Mer 14 Fév 2007, 21:14; édité 2 fois |
|
|
 |
G15 Ebly d'argent

|
Posté le: Mer 14 Fév 2007, 21:11 Sujet du message: |
|
|
"Philippe Ebly" estas la kaŝnomo de belga verkisto, naskita dum 1920 en Parizo. Li estas franclingva sciencfikcia kaj fantasta aŭtoro. Ĝis nun, lia vera nomo ne ankoraŭ estas publika.
(intertempe tio ne plu veras
La komencantaj konkerantoj
Li komencas lian karieron en 1971 per Destination Uruapan / Cele al Uruapano, kiel unua ero de unu el tri serioj eldonitaj far la Bibliothèque Verte / Verda Biblioteko, eldonfako de la fama eldonejo Hachette (1971 ĝis 1996). En ĉi-tiu romano rolludas kvar herooj. Iĝos eĉ kvin en la du sekvantaj eroj, antaŭ ol la tuta skipo finfine stabilĝos je tri.
-La natura skipestro estas Serge / Serĝo, juna parizano, tre blonda (ĉar vikingido).
-Jen Xolotl / Ksolotl, aŭtenta indiano el la t.n. Sierra Madre, renkontita dum la unua aventuro, kiu poste revenis Francen kun Serĝo kaj fariĝis iel adopta frato.
-Trie, Thibaut / Tebaldo, junulo el la XIIa jarcento kies aventuro detale rakontiĝas en la dua libro el la serio, Celui qui revenait de loin / Tiu kiu revenis de for
-Post kelkaj libroj engrupiĝas ankaŭ Souhi, junulino el la futuro.
Verkante tiujn romanojn, l'aŭtoro unuigos ambaŭ pasiojn liajn : Historion kaj Sciencfikcion, ofte sendante liaj herooj tra la tempo ĝis la pasinto. _________________ prépare un nouveau recueil pour les Carnets du Dessert de Lune, à paraître d'ici février 2010, pour la Foire du Livre de Bruxelles.
www.novelettes.be
Dernière édition par G15 le Mar 23 Juin 2009, 22:01; édité 1 fois |
|
|
 |
G15 Ebly d'argent

|
Posté le: Lun 05 Jan 2009, 16:44 Sujet du message: |
|
|
Do mi devas prizorgi l'aferon.... _________________ prépare un nouveau recueil pour les Carnets du Dessert de Lune, à paraître d'ici février 2010, pour la Foire du Livre de Bruxelles.
www.novelettes.be |
|
|
 |
Eynar Fan nouveau

Sexe:  Inscrit le: 23 Juin 2009 Messages: 1 Localisation: Santiago de los Caballeros, République Dominicaine
|
Posté le: Mar 23 Juin 2009, 21:53 Sujet du message: Bonjour dès Eris! |
|
|
Mon cher Pascal,
Mes plus chères salutations depuis l'exo-planète Eris, on nous venons d'arriver sur le vaisseau spatial "Veritas" du Vatican. Avec moi, un équipage composé de moines jesuites et deux stagiaires bouddhistes.
Enchanté de faire partie de ce forum. La science-fiction c'est mon genre littéraire préféré.
A plus!!!
Rafaël d'Eris |
|
|
 |
Xolotl Veilleur du temple Ebly

Inscrit le: 14 Jan 2006 Messages: 2686 Localisation: Mont St Sulpice
|
Posté le: Mer 24 Juin 2009, 09:12 Sujet du message: Re: Bonjour dès Eris! |
|
|
| Eynar a écrit: | Mon cher Pascal,
Mes plus chères salutations depuis l'exo-planète Eris, on nous venons d'arriver sur le vaisseau spatial "Veritas" du Vatican. Avec moi, un équipage composé de moines jesuites et deux stagiaires bouddhistes.
Enchanté de faire partie de ce forum. La science-fiction c'est mon genre littéraire préféré.
A plus!!!
Rafaël d'Eris |
Tiens, là, j'ai compris !
Bienvenue à toi Eynar ! Ton pseudo a-t-il quelque chose à voir avec les romans de Claire Panier-Alix ?  _________________ www.tempsimpossible.com
http://dominikvallet.over-blog.com/
D'un X qui veut dire Xolotl !
Ma liste de recherche et mes doubles :
http://www.forumpimpf.net/viewtopic.php?p=104758#104758
(Philippe Ebly, Langelot, Petitou, Bob Morane, Jules Verne etc.) |
|
|
 |
|
|
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum
|
|