Forum Philippe Ebly Index du Forum Forum Philippe Ebly
Forum du site www.philippe-ebly.net

AccueilAccueil  FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres   Groupes d'utilisateursGroupes d'utilisateurs   S'enregistrerS'enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

iom pri la verkisto (dauxrigota)

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum Philippe Ebly Index du Forum -> La Esperanta zono
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
G15
Ebly d'argent
Ebly d'argent

MessagePosté le: Mer 14 Fév 2007, 19:33    Sujet du message: iom pri la verkisto (dauxrigota) Répondre en citant

Bonvenon al ĉi-tiu parto de la retejo pri Philippe Ebly kaj precipe pri lia verkaro. Plezurigas nin disdoni informojn pri diskreta homo kies verko tiom gravis al ni dum nia infanaĝo, kaj ankoraŭ nun. Eble ankaŭ vi bonŝancis legi unu siajn librojn nacilingve, ĉu ? Ili ja estis tradukitaj al pluraj lingvoj, precipe la hispana, sed ankaŭ aliaj - kaj mi aŭdis ke eĉ ekzistas iom neleĝaj tradukoj al la ĉina... Wink Wink

Dernière édition par G15 le Mer 14 Fév 2007, 21:14; édité 2 fois
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer un e-mail Visiter le site web de l'utilisateur Yahoo Messenger MSN Messenger
G15
Ebly d'argent
Ebly d'argent

MessagePosté le: Mer 14 Fév 2007, 21:11    Sujet du message: Répondre en citant

"Philippe Ebly" estas la kaŝnomo de belga verkisto, naskita dum 1920 en Parizo. Li estas franclingva sciencfikcia kaj fantasta aŭtoro. Ĝis nun, lia vera nomo ne ankoraŭ estas publika.
(intertempe tio ne plu veras Wink

La komencantaj konkerantoj

Li komencas lian karieron en 1971 per Destination Uruapan / Cele al Uruapano, kiel unua ero de unu el tri serioj eldonitaj far la Bibliothèque Verte / Verda Biblioteko, eldonfako de la fama eldonejo Hachette (1971 ĝis 1996). En ĉi-tiu romano rolludas kvar herooj. Iĝos eĉ kvin en la du sekvantaj eroj, antaŭ ol la tuta skipo finfine stabilĝos je tri.

-La natura skipestro estas Serge / Serĝo, juna parizano, tre blonda (ĉar vikingido).
-Jen Xolotl / Ksolotl, aŭtenta indiano el la t.n. Sierra Madre, renkontita dum la unua aventuro, kiu poste revenis Francen kun Serĝo kaj fariĝis iel adopta frato.
-Trie, Thibaut / Tebaldo, junulo el la XIIa jarcento kies aventuro detale rakontiĝas en la dua libro el la serio, Celui qui revenait de loin / Tiu kiu revenis de for
-Post kelkaj libroj engrupiĝas ankaŭ Souhi, junulino el la futuro.

Verkante tiujn romanojn, l'aŭtoro unuigos ambaŭ pasiojn liajn : Historion kaj Sciencfikcion, ofte sendante liaj herooj tra la tempo ĝis la pasinto.

Dernière édition par G15 le Mar 23 Juin 2009, 22:01; édité 1 fois
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer un e-mail Visiter le site web de l'utilisateur Yahoo Messenger MSN Messenger
G15
Ebly d'argent
Ebly d'argent

MessagePosté le: Lun 05 Jan 2009, 16:44    Sujet du message: Répondre en citant

Do mi devas prizorgi l'aferon....
Eynar
Fan nouveau
Fan nouveau

MessagePosté le: Mar 23 Juin 2009, 21:53    Sujet du message: Bonjour dès Eris! Répondre en citant

Mon cher Pascal,

Mes plus chères salutations depuis l'exo-planète Eris, on nous venons d'arriver sur le vaisseau spatial "Veritas" du Vatican. Avec moi, un équipage composé de moines jesuites et deux stagiaires bouddhistes. Wink

Enchanté de faire partie de ce forum. La science-fiction c'est mon genre littéraire préféré. Very Happy

A plus!!!
Rafaël d'Eris
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer un e-mail Visiter le site web de l'utilisateur MSN Messenger
Xolotl
Veilleur du temple Ebly
Veilleur du temple Ebly

MessagePosté le: Mer 24 Juin 2009, 09:12    Sujet du message: Re: Bonjour dès Eris! Répondre en citant

Eynar a écrit:
Mon cher Pascal,

Mes plus chères salutations depuis l'exo-planète Eris, on nous venons d'arriver sur le vaisseau spatial "Veritas" du Vatican. Avec moi, un équipage composé de moines jesuites et deux stagiaires bouddhistes. Wink

Enchanté de faire partie de ce forum. La science-fiction c'est mon genre littéraire préféré. Very Happy

A plus!!!
Rafaël d'Eris

Tiens, là, j'ai compris ! Pastaper

Bienvenue à toi Eynar ! Ton pseudo a-t-il quelque chose à voir avec les romans de Claire Panier-Alix ? Prof
Ma liste de recherche et mes doubles :
http://www.forumpimpf.net/viewtopic.php?p=104758#104758
(Philippe Ebly, Langelot, Petitou, Bob Morane, Jules Verne etc.)
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web de l'utilisateur
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum Philippe Ebly Index du Forum -> La Esperanta zono Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers: